Klagomål
Vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda med våra produkter och tjänster. Om du av någon anledning inte är nöjd, eller har synpunkter på våra produkter, tjänster, leveranser, betalningar, kundservice eller annat bemötande, är du välkommen att lämna ett klagomål.
Klagomål kan avse, men är inte begränsade till, produkter, tjänster, leveranser, betalningar, kundservice eller andra delar av vår verksamhet.
För att lämna ett klagomål, vänligen kontakta oss via de kontaktuppgifter som anges på vår webbplats eller genom vårt kontaktformulär. Ange gärna relevant information såsom ordernummer (om tillämpligt) samt en tydlig beskrivning av ärendet, så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt.
Vi bekräftar mottagandet av ditt klagomål och strävar efter att hantera ärendet så skyndsamt, korrekt och professionellt som möjligt.
Om du inte är nöjd med vår hantering av ditt klagomål har du möjlighet att vända dig till Allmänna reklamationsnämnden (ARN) eller annan behörig extern instans i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Mer information finns på www.arn.se.